kali nie nak cita cikit sal my lovers in my life~~

love them so much….muuuuaaahh2x..he..

1st of all my daddy….ayah nana nie sangat la comei orang nya..nape nana ckp comei sbb dah mmg comei tak tau nk ckp cam na ag…hehe..ayah sgt sporting orangnya..kelakar then suka sangat merajuk itu yang membuatkan nana suka sangat kacau2 ayah..nak manja2 la konon nya..hehe…

nana suka sgt tgk gelagat ayah bila merajuk..salah satu kecomelan yang nana nmpk selain muka ayah yang bulat..haha…

salah satu quote yang femes selalu kuar dari mulut ayah bila majok

” ya la, dah la tua tak comei lak 2..miskin lagi..ya la..nak bawa diri ar..nak kuar la” ayah berkata-kata…[wat2 pakai baju nk kuar jalan nek moto kapcainya]….hehe…padahal cam kitaowang tak to ja ayah mmg suka wat2 merajuk sebab cari alasan nak kuar jln2…

nana lak suka menambah2 ag…

”ayah nk ikot gk..mn to ayah kuar nk g ngorat ka..nk join sekaki..ea2….haha…” aku berkata2..nakal anak ayah nie…hu..

aku lah penyeri dalam keluargaku itu..hehe…anak pompuan sowg….;D

mak penah cakap yang aku nie anak kesayangan ayah..al maklum la anak perempuan sowg..[nk juga ckp 2…;p]..hehe..ntah ya ka tak tidak dapat pulak la mencari bukti2 kesahihan nya..hehe…

ayah pada 3.3.2010 yang lepas dh mencpai usia 52 tahun..dah separuh abad rupanya ayahku nie..

sedar tak sedar umur ayah semakin bertambah..masa untuk bersama dengan ayah pula semakin mencemburui…ermm tak dapat nana nak bayangkan hidup tanpa kehadiran ayah disisi..

nana hanya nak ayah tau yang nana sangat mencintainya..love u my daddy….

ayah adalah orang yang paling baik hati yang penah nana ketemu sepanjang hidup ini..

ayah wat2 comei sbb ak nk tgkp gambar...hehe..muuaah..cyg ayah..;)

 yang seterusnya nk ckp sal my mum..hehe…

mak nana seorang guru besar walaupun mak realitinya guru kecik  sbb kecik ja owgnya mak nana nie..hehe…[anak dia ag beso..huhu….] tp pegang jwtan yg besar gi2..sbb mak cg so mak mmg tegas owgnya…huhu..xsemua benda mintak dgn mak akan dpt..

kalo dpt pun lepas puas kena berleter..hehe..besa la nama pun mak kn..huu..tp kalo mntak dgn ayh senang ja dpt..he…xabeh ckp ag terus stju..weee~~

mak nana sgt cantik owgnya…..tgk anaknya la..hahaha….[wawa..puji dri lak…tp mak cntik ag…hehe….]..mak nie suka bg nasihat kt nana.antaranya…

“nana 2 belajar rjin2,jgn makan byk2 sgt nnt gemok…makan ckit2 ja..nnt xda spa nak..[pesanan wjib utk anaknya yg sowg nie..he..]..berenti mkn sblum kenyang,solat jgn tinggai,ari2 baca yassin…n bla bla….” byk ag pesanan mak kalo tulis xkan abes sampai bulan depan..hehe….

maceh mak ats smua pesanan kt anak yg sowg nie..huhu..nana akan ingt semua pesan mak…yg xleh lpas ckp kalo ckp ttg mak nie ialah mak xsbar2 nk smbut menantu..walaupun mak ckp gurau ja..tp mmg nmpk sgt..haha…

kalo nana blik umah mmg sllu ckp sal bkal2 menantu beliau..haha…..tp ak pun ska gk dgr cita2  sal bkl2 menantu pilihan mak nie..haha…join sekaki ja dgn mak…encem2 lak 2..2 yg suka ak dgr 2..haha…..tp aish rsa xpdnla plak dgn anaknya yg sowg nie…haha…[merendah dri la plak….;p]

da 1 bulan 2 mak smbut smpai 3 sambutan sekaligus…yg besnya ak la..leh la beli 1 ja adiah utk 3 3 perayaan berkenaan..haha….bulan tersebut adalah bulan 5…wawa….besday mak,hari ibu dgn hari guru semua dlm bulan 5..hehe….huhu…nana syg mak..t nana bg 3 adiah bila dh keja t..sekarg dpt bg 1 ja adiah..he…

luv u mum..;)